8/15/2020 02:00:00 PM

Shop lance front wig in Luxhairshop

Dzień dobry wszystkim w ten piękny dzień! Ostatnio pogoda nas rozpieszcza i trzymam kciuki, żeby tak jeszcze długo z nami została. Jednak minusem upalnych dni jest to, że bardzo ciężko chodzić mi w peruce, dlatego też unikam sesji na bloga jak na razie, ale w końcu niestety muszę się zmusić i wyjść w peruce. Z tym, że to może będzie inna peruka? Właśnie zastanawiam się nad małymi zmianami, mianowicie - kupnem nowych włosów, prawdziwych, żeby wszystko przetestować. W poprzednim poście tego typu pisałam Wam, że włosie naturalne lepiej się układa, można je spokojnie przefarbować i na pewno włosy nie przeszkadzają tak, jak te syntetyczne. Jednak jak na razie, słowem klucz jest 'zastanawiam się'. Cóż, zastanawiałam się też >w lipcu< i nic z tego nie wyszło, ale może tym razem... Who's  know?
Zastanawiałyście się kiedyś, co byście zrobiły, mogąc przymierzyć dowolne sztuczne włosy? Ja się właśnie teraz zastanawiam haha. Znalazłabym odpowiednią fryzurę dla siebie, a może nawet kilka, dobrałabym odpowiedni kolor do odpowiedniej stylizacji, wybrała kilka na rok, typu na wakacje, a inne do pracy i trochę poudawałabym kogoś innego..., a tak całkiem na poważnie - 
Chciałabym trochę rozweselić swoje zdjęcia, a przy tym czuć wygodę. Jestem osobą, która potrzebuje zmian. Co prawda, prawdziwych włosów nie zmieniam, ale dzięki perukom, mogę robić, co chcę i zaczęło mi się to mega podobać. Co do wygody, czytałam, że peruki z koronką z przodu są wygodniejsze w noszeniu. To tak zwane Lance Front Wig, które można kupić >w Luxhairshop< (link zawiera dokładnie tylko tego typu peruki). Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie pokazała Wam moich perełek.
Wszystkie, które mi się spodobały są tym razem z naturalnego, peruwiańskiego
Blondu chciałabym spróbować, dodatkowo mam słabość do ombre, a w takim wydaniu to połączenie jak najbardziej do mnie przemawia. Ogólnie, myślę, że fajnie byłoby poeksperymentować z kolorami. W sklepie jest jeszcze więcej podobnych włosków, jednak te wpadły mi w oko najbardziej, ponieważ w niebieskim mi podobno do twarzy ;)
Jak raczej wiecie, róż to mój ulubiony kolor. Czemu by nie spróbować z takim kolorem włosów? Jak to mówią - do odważnych świat należy i rób, póki jesteś młoda, bo potem nie wypada ;) Od dziecka chciałam mieć kolorowe włosy chociaż na chwilę, jednak kończyło się tylko na pofarbowanych końcówkach szamponetką (kto tak robił? Ręka w górę!)
Dodatkowo, na zdjęciu widać w końcu tę siateczkę, o której pisałam. Jak widzicie, na pozostałych dwóch zdjęciach, siatka nie jest widoczna (a peruki są tego samego typu). Służy nam ona tylko do odpowiedniego założenia peruki oraz jej dalszego trzymania się na naszej głowie. Odpowiada za tzw. komfort.
Tak tak, wiem, że wyżej pisałam, że chcę zmian, a mając czarne włosy u siebie w kolekcji, zastawiam się czy nie kupić drugich czarnych, ale! po pierwsze, są one z grzywką (do których mam mega słabość i stają się znowu na topie),  no i są o wiele dłuższe.
Co mogę więcej powiedzieć? Nic, tylko kupuj lance front wig w Luxhairshop hah! A tak na poważnie - sklep ma ogromny asortyment i myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie, a co najważniejsze - ma dużo promocji jeśli się wczytacie hah. Np. możecie otrzymać 15$ rabatu przy zamówieniu powyżej 99$ ;)
Która peruka stąd Waszym zdaniem jest najładniejsza? A może wpadło Wam w oko coś innego? Dajcie znać tam na dole ;)

389
//Pola

23 komentarze:

  1. Ta różowa mi się podoba :D Fajna do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta różowa jest cudowna chociaż te niebieskie końcówki też mogą być super :D Chociaż osobiście fanką peruk nie jestem :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Te różowe kręcone włosy są bardzo ładne 😊 te długie czarne włosy z grzywką też 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogoda rozpieszcza? Przed godziną wieczorną nie schodzę z 2 tys. m n.p.m. Włażę tam rano (zaraz idę) i przeczekuję te upały. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kto co lubi i kto co robi. Wiadomo, że jakby wchodził w grę wysiłek fizyczny to by mi przeszkadzało, ale ja odpoczywam, a że mam coś z kota to uwielbiam się wygrzewać na słonku :D

      Usuń
  5. Wzięłabym tą różową B) Też zastanawiam sie nad kupnem peruki

    OdpowiedzUsuń
  6. Sądzę, że z każdym dniem sytuacja u mnie ogólna powinna się stabilizować i polepszać.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, cieszę się, ale po raz kolejny pokazujesz, że masz gdzieś moje posty i u Ciebie wszystko jest ważniejsze.

      Usuń
  7. Czarna peruka najbardziej mi się spodobała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę fajne peruki :) Różowa podoba mi się najbardziej :) Może kiedyś się przełamię i zamówię jakąś ciekawą, obecnie mam dwie :D Białą i czerwoną :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne peruki, czarna spodobała mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ekstra włoski! aż z chęcią bym Cię w nich zobaczyła!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te różowe byłyby dla mnie idealne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super peruki! Różowa skradła moje serce, ale niebieska też jest bardzo interesujaca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazwyczaj stawiam na ciemne kolory włosów, ale jednak bardziej podobają mi się niebieskie ombre.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają bardzo ładnie i odpowiednio naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super peruczki :) Ogólnie takie peruki to super sprawa szczególnie dla ludzi którzy tracą włosy po chemioterapii.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś. Post przeczytany? Będzie mi niezmiernie miło, jeśli go skomentujesz. Możesz to zrobić również anonimowo. Jeśli regularnie tu zaglądasz, ucieszę się z Twojej obserwacji.
*modernizacja włączona po to, aby uniknąć spamu
* nie zostawiaj linków, jeśli będę chciała sama Cię znajdę ;)
* nie toleruję obs/obs
* staram się odwiedzić każdego czytelnika
* komentując, zgadzasz się na przetwarzanie danych.

Copyright © Don't understand , Blogger