7/15/2020 02:00:00 PM

Luxhairshop


Z racji tego, iż sama noszę perukę na potrzeby bloga, chciałam im się nieco przyjrzeć. Ostatnio na moim >instagramowym stories< ktoś zadał mi pytanie czy mam perukę z prawdziwych włosów. Odpowiedziałam, że nie, bo nie potrafiłabym nosić czyichś włosów. Jednak po głębszym zastanowieniu się, nie jestem tego taka pewna.
Myślę, że peruki z prawdziwych włosów są wygodniejsze i lepiej się układają. Poza tym, można wykonać na nich różne stylizacje, od kręconych, po dobrze wyprostowane włosy i bez problemu je również zafarbować, a tego wcześniej nie brałam pod uwagę, jednak tak jak powiedziałam - nie wiem, musiałabym wypróbować to na własnej skórze.
Prawdziwe włoski można znaleźć na >tej stronce<, gdzie serdecznie Was zapraszam. Przeciwniczki prawdziwych włosów również znajdą tam coś dla siebie.
Historia marki Luxhairshop bardzo mnie zaintrygowała. W 1992 powiedziano niejakiej studentce Joy, że jej włosy nie są ładne, więc postanowiła sama zakupić perukę. Jednak wtedy ceny prawdziwych włosów były wysokie, więc kobieta postanowiła rok później stworzyć własną markę, która będzie tańsza i więcej osób będzie sobie mogło pozwolić na piękne włosy w postaci tresek czy peruk. Dodatkowo pomyślała również o dzieciach i zaczęła produkować włoski dla nich, żeby one też mogły poczuć się pięknie. W końcu czemu tylko dorośli mają ładnie wyglądać? ;)
W tym sklepie internetowym możecie jak dla mnie wybierać i przebierać. Dopasować do siebie dowolny kształt, długość i kolor, odpowiednio do skóry, kształtu twarzy czy czego chcecie, a teraz zostawiam Was jak dla mnie z perełkami z tego sklepu. Oczywiście jest tego o wiele więcej i choćbym chciała, nie jestem w stanie więcej Wam pokazać, bo musiałabym zescreenować tutaj 3/4 sklepu.
Peruki z prawdziwych włosów:
>peruwiański long bob<                >brazylijskie proste włosy<       >peruwiańskie falowane włosy<
Peruwiański long bob jak dla mnie jest najlepszą peruką z tego sklepu. Po pierwsze - blond zawsze będzie w modzie, a long bob dodaje powagi i kobiecości. Co do brazylijskich włosów - piękne, proste, długie. Blondynki mogą zobaczyć się w innej odsłonie i to nie byle jakiej, bowiem brazylijskie włosy od zawsze mi się podobały i nawet myślałam o takim zakupie, jednak byłam wtedy młodsza. Jest jeszcze trzecia perełka - falowane włosy w wersji ombre. Od kiedy pamiętam, ombre było modne, sama nosiłam je przez długi czas i nie wiem czy do tego nie wrócę. Nawet moja peruka jest typu ombre, a mimo tego nie powstrzymałabym się przed zakupem kolejnego, bowiem można kombinować tu sobie kolorystycznie ;)
Peruka ze sztucznych włosów:
Jak same widzicie, jest różnica między włosami prawdziwymi a syntetycznymi. Jak dla mnie te z prawdziwych robią większe 'wow', jednak tak jak pisałam - trzeba się przełamać. Sztuczne włosy wyglądają no cóż... Sztucznie. Jednak jak dla mnie i tak mają swój urok i przynajmniej z tego sklepu nie wyglądają tandetnie jak zazwyczaj. Podoba mi się kolor, który jest ciepłym brązem, brąz zawsze jest dobry i podobno uspokaja ;) A fale czy loki, zawsze mają swój urok i dodają kobiecie no cóż, kobiecości hah. W akurat tym sklepie dostępne są tylko 3 peruki z włosia syntetycznego, producent skupił się w większości na prawdziwych włoskach, które są o wiele droższe, jednak mimo wszystko myślę, że warte swojej ceny. Po mojej peruce wiem, że jeśli służy nam do czegoś konkretnego, nie ma co na tym oszczędzać, myślę, że jeszcze parę miesięcy i z mojej już nic nie zostanie. Niestety, jednak w tym przypadku trzeba zapłacić i za jakość, ale szczerze? Jeśli wiem za co płacę, nie mam problemu na coś wydać, byleby było tylko warte swojej ceny. Jak już o oszczędzaniu mowa - do końca czerwca na kod 'July' macie 20% zniżki na produkty Luxhairshop.
Darmowa przesyłka zaczyna się od 80$. Udanych zakupów! Jak dobrze pogrzebiecie, sklep oferuje jeszcze więcej różnorakich promocji, zależy czego od nich oczekujemy. W razie wątpliwości możecie zgłaszać się do mnie na mojego >Instagrama< w wiadomości prywatnej, na mojego maila >> wyjaśnij.mi@gmail.com lub bezpośrednio skontaktować się ze sklepem, który zapewnia nas, że personel jest po to, aby pomóc swoim klientom, zapewnić to czego potrzebują i w razie jakichkolwiek wątpliwości im pomóc.
Firmę możecie również znaleźć na:
>Youtube<           >Instagram<         >Pinterest<         >Facebook<         >Twitter<

Do którego wariantu jesteście bardziej przekonane? Peruki z prawdziwych czy sztucznych włosów?
Koniecznie dajcie też znać, które włoski najbardziej Wam się podobają.
//Pola

39 komentarzy:

  1. Ciekawe te peruki :) Ja to bym najchętniej zobaczyła się w grzywce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest i na to sposób, na szczęście istnieją też sztuczne grzywki i nie trzeba ciąć swojej haha

      Usuń
  2. Moja ciocia nosiła perukę, była tak wykonana,że nie szło poznać, jeśli ktoś nie wiedział.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba bym miała podobnie i bym nie umiała nosić prawdziwych włosów jako peruki

    OdpowiedzUsuń
  4. Na potrzeby bloga? Ale jak to? :)
    Ja mam dopinki z włosów syntetycznych, które wizualnie niczym się nie różnią od moich naturalnych. Stosuję je wyłącznie w chwilach kiedy mam chęć zapleść warkocz. Z moich naturalnych wyszedłby splot grubości małego palca, stąd ten pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż, chyba zauważyłaś, że na zdjęciach jestem w peruce, właśnie na potrzeby bloga - anonimowość i te sprawy, ale jednak chęć dzielenia się z Wami wszystkim, więc postanowiłam iść na kompromis. Zapraszam do zakładki 'o mnie', myślę, że coś tam Ci to wyjaśni :D
      Co do dopinek, chyba sama muszę w nie zainwestować, z moimi byłoby podobnie

      Usuń
  5. Nigdy nie miałam peruki na głowie. Myślę, że byłoby mi w niej za ciepło ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w mojej nie jest źle, aczkolwiek nie wiem jakby było mi w niej na dworze, pewnie gorąco, jednak wydaje mi się, że ta z prawdziwych włosów na upały jest idealna ;)

      Usuń
  6. Muszę przyznać, że całkiem fajnie te peruki się prezentują :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Peruwiańskie falowane włosy wyglądają pięknie. ;)
    Faktycznie historia powstania sklepu jest intrygująca. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie nosiłam nigdy peruki, ale z racji, że jestem blondynką i nie zamierzam zmieniać koloru, to z ciekawości założyłabym perukę z czarnymi włosami, żeby zobaczyć jak wyglądam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie nosiłam peruki i nie wiem czy bym się zdecydowała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydały by mi się takie do zdjęć pod makijaż. Zawsze to ciekawiej wygląda. Uwielbiam makijaże dobrane do koloru włosów, ze względu na słabe i ciemne włosy, nigdy nie będę ich miała kolorowych. To fajna Alternatywa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda. W takich wypadkach super mi się podobają takie zdjęcia na jakichś makeup kanałach czy blogach. W końcu nie każdy makijaż pasuje do wszystkiego

      Usuń
  11. Myślałem, że to prawdziwe włosy. Bardzo podobny do faktury prawdziwych włosów. Bardzo dobre wykonanie produktu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś dla żartów przymierzałyśmy z koleżankami peruki, żeby zobaczyć siebie w innych kolorach. Ale wolę swoje naturalne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kiedyś z koleżankami dla żartów i do zabaw zakładałyśmy peruki Hannah Montany hah

      Usuń
  13. Świetna sprawa podczas sesji, ale nie tylko w prawdziwym życiu takie peruki godnie mogą zastąpić prawdziwe włosy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, zobaczmy chociaż na czarnoskóre kobiety - z tego co mi wiadomo, one w większości przypadkach chodzą tylko w perukach, jeśli mają proste włosy, to znaczy, że nie są ich

      Usuń
  14. Ciekawe peruki. Nigdy nie nosiłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja peruki akurat nie nosiłam nigdy ale kupowałam doczepiane pasemka w różnych ciekawych kolorach. Miałam ze sztucznych włosów różnej firmy i jakości a także z prawdziwych. Te z prawdziwych mam do teraz w stanie idealnym. Długo je niosłam, trochę też posiedziały w szufladzie. Co się splątał można ślicznie rozczesać, nie raz je pokręciłam (farbować było szkoda bo fajny kolor ale myślę, ze nie byłoby z tym problemów. Natomiast ze sztucznych po jakimś czasie już do niczego się nie nadawały. Siano na głowie, nieestetycznie wygląda. Z prawdziwych nadal są dość drogie ale warte swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze mówiąc nie jestem fanką peruk, jakoś nie jestem do nich przekonana. Jednak peruki są fajne jeśli chodzi o zmianę koloru włosów oraz o przetestowanie nowych fryzur.
    Pozdrawiam Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja chętnie popróbowałabym noszenie peruk na co dzień :)

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie nosiłam nigdy peruki. Myśle ze to zdjęć to fajna sprawa bo możemy szybko i tymczasowo zmienić nasze włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie te peruki z prawdziwych włosów wyglądają super. Ja jednak nigdy nie miałam styczności z perukami, totalnie nie znam się w tym temacie

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie miałam na głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie peruki to też super rozwiązanie dla ludzi którzy po chorobie stracili włosy. Jestem za takimi perukami z prawdziwych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno te z prawdziwych włosów są dla nich o niebo wygodniejsze

      Usuń
  22. Widziałam już stronkę od nich. :) Ja jakoś uwielbiam swoje naturalne. :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka :)
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię swoje naturalne, choć mogłyby być nieco gęstsze

      Usuń
  23. Hmmm, nie mam potrzeby noszenia peruki, więc tematem nie bardzo się interesuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Raz oddałam moje włosy na perukę. :) zapłacili mi, a przy okazji włoski ścięte.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko alternatywa, choć ja jednak w tym wypadku wolałabym oddać na fundację rak and roll czy coś podobnego, ale jednakże z Twojej pomocy również ktoś skorzystał ;)

      Usuń
  25. Ta ostatnia mi się podoba 😍
    Myślę że noszenie peruki na stałe byłoby dla mnie zbyt kłopotliwe szczególnie w upalne dni ,ale jest to fajny sposób na sprawdzenie jak będzie się wyglądać w danej fryzurze ,kolorze czy tak jak w Twoim przypadku-na potrzeby bloga 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Coraz bardziej marzy mi się peruka z kręconymi włosami do ramion :) Może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądają przyjemnie, naturalnie ;) Niestety moje włosy są bardzo cienkie :/

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś. Post przeczytany? Będzie mi niezmiernie miło, jeśli go skomentujesz. Możesz to zrobić również anonimowo. Jeśli regularnie tu zaglądasz, ucieszę się z Twojej obserwacji.
*modernizacja włączona po to, aby uniknąć spamu
* nie zostawiaj linków, jeśli będę chciała sama Cię znajdę ;)
* nie toleruję obs/obs
* staram się odwiedzić każdego czytelnika
* komentując, zgadzasz się na przetwarzanie danych.

Copyright © Don't understand , Blogger