11/04/2020 02:00:00 PM

Netflix Check 4 | Seriale 13+

 Witam Was w nowym miesiącu i zarazem nowym Netflix Check!

Patrząc na nagłówek, pewnie się zastanawiacie jaki sh!t dzisiaj Wam polecę, skoro za kategorię obrałam sobie 13+. A oglądałyście Lucyfera? No właśnie, a on należy do tej kategorii.

Lucyfer (5 sezonów, 6 - potwierdzony)

Opis: Nieszczęśliwy i znudzony swoim bytem Lucyfer Morningstar porzuca funkcję Władcy Piekieł, po czym udaje się do Los Angeles, gdzie zostaje właścicielem luksusowego klubu nocnego.

Cóż. Od pierwszej chwili trwania serialu zakochałam się. (Chyba za często to piszę, ale come on) Kiedy tylko przystojny Lucyfer (no co, mam słabość do pięknych ludzi) pojawił się na ekranie, intro z serialu zabrzmiało - wiedziałam, że ciekawie się zapowiada. Poza tym lubię klimaty nieba/piekła, więc motyw jak najbardziej do mnie przemówił. Początkowo się wciągnęłam, jednak zaczęłam zauważać pewien schemat - pomijając już oczywiście oklepany wątek miłosny, który ciągnie się wieki i jak już Pani Detektyw jest blisko i... nagle się oddala (co naprawdę może zmęczyć), denerwowało mnie coś jeszcze. Początek serialu = początek jakiejś sprawy i analogicznie - koniec odcinka = sprawa zamknięta z happy endem. Momentami już nie mogłam znieść tej monotonni mimo super aktorów i ogólnego klimatu serialu, jednak z nowszymi odcinkami, działo się znacznie więcej i sprawy zaczęły się kończyć inaczej, a poboczne wątki rozwijały się.

Dynasty (3 sezony, ale trochę poszperałam i pracują nad 4!)

Opis: Członkowie rodziny Carringtonów walczą o władzę nad wspólną firmą.

O tym serialu pisałam już w >ulubieńcach września<, jednak i tak musiał znaleźć się na tej liście. Jego historia sięga lat młodości naszych rodziców, jednak ta wersja jest z 2017 roku. Nie oglądałam starej opery mydlanej, jednak ta przypadła mi do gustu. Powtórzę się: te całe intrygi i zbiegi okoliczności są tak śmieszne, że można oglądać odcinek za odcinkiem. Dodatkowo, nie jest on skomplikowany, więc odmóżdża i można się przy nim zrelaksować. Perypetie rodziny C. są stereotypowe - bogata rodzina, była żona, nowa żona, rozpieszczona córka i kamerdyner, jednak uważajcie, ta familia nie jest przewidywalna i trzeba mieć otwarte szeroko oczy cały czas, żeby czegoś nie przegapić ;)

Riverdale (4 sezony)

Opis: W spokojnym miasteczku Riverdale ginie nastolatek z wpływowej rodziny. Grupa przyjaciół próbuje rozwiązać zagadkę morderstwa.

Serial pokazuje pięknych ludzi (!! choć to moim zdaniem bardzo przerysowane i stereotypowe postacie) i przede wszystkim piękną przyjaźń i wzajemną pomoc.

Plus serialu jest na pewno taki, że każdy sezon opowiada o czymś innym i jeśli nawet nam się wydaje, że zaraz wydarzy się coś nierzeczywistego (duchy i inne takie) to za chwilę przekonujemy się, że to wszystko da się logicznie wytłumaczyć i dobrze, bo bym przestała to oglądać już dawno temu. Jedyne, co mnie denerwuje w tym serialu to to, że po pierwsze na nowe odcinki trzeba czekać w n i e s k o ń c z o n o ś ć, a po drugie, pod koniec już wątki tak są naciągane, że chce się wyłączyć telewizor w wielu momentach. Pierwsze trzy sezony - brawo (no może z wyjątkiem odcinków musicalowych, dla mnie totalny bezsens), sezon 4 - nad nim bym jeszcze ostro popracowała.

Shadowhunters (3 sezony)

Opis: Nastoletnia dziewczyna odkrywa, że pochodzi z rodu Nocnych Łowców. Jej przeznaczeniem jest chronić świat przed atakami demonów.

Zacznę od tego, że jestem wściekła i nie wiem na kogo. Serial toczy się w normalnym tempie, a nagle bum! w ostatnim odcinku dzieje się wszystko na raz, ponieważ nie chcieli go już produkować, więc na prośbę widzów zrobili finał, gdzie wszystkie wątpliwości się rozwiewają. Trochę nie fair i powinni być na to przygotowani, ale nie mnie to oceniać. Ogólnie serial powstał na podstawie książki Cassandry Clare, potem powstał film, a na końcu ten serial. Przez książkę nie udało mi się przebrnąć (lubię fantasy, ale nie takie, które przedstawiła mi pani Clare), film mi się podobał, ale aktorzy mi tam nie pasowali, jednak serial nadrobił wszystkim. Moim zdaniem dobór aktorów był idealny. Piękne historie miłosne długo po skończeniu serialu zostały w mojej głowie.

Jaki serial polecacie w tym miesiącu?

// Pola

Nie masz co oglądać?

>zobacz całą serię Netflic Check<

57 komentarzy:

  1. Oglądałam Lucyfera i Shadowhunters. Shadowhunters mnie osobiście bolał i raczej bym nie polecała osobom które czytały książki Cassandry Clare bo może im się złamać serduszko. Co do Lucyfera to omg niech żałuje każdy kto nie oglądał :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja polecam z nowości Barbarzyńcy :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam Lucyfera, ale faktycznie sporo osób poleca. Ja ze swojej strony rekomenduję Emily w Paryżu i Hache- sztosik serial! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emily musi być teraz na topie, bo każdy ją poleca i ciągle wyskakuje naNetflixie, coś w tym musi być :D na pewno zerknę ;)

      Usuń
  4. Jak na razie nie ciągnie mnie do seriali :D Wolę filmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już niedługo pojawią się i filmy ;) a teraz może mogłabyś jakieś polecić? :D

      Usuń
  5. Jedzenie znam Lucyfera z wielu recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam Lucyfera, ale musiałam przerwać, bo ja lubię diabelskich diabłów a nie miłych :D Jakoś nie mogłam tego znieść i nie obejrzałam za wiele odcinków :D Z wymienionych znam Riverdale, ale jakoś nie mogę dokonczyć, ponieważ ten serial zmienił się w dziwne coś ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie z riverdale mam to samo. Ja również lubię diabelskich diabłów, ale czasem potrzebuję odmiany :D

      Usuń
  7. Z Twoich propozycji widziałam jedynie fragmenty "Lucyfera". ;)

    Z netflixowych produkcji, ostatnio obejrzałam "Emily w Paryżu". Bardzo przyjemny serial. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy serial całkiem ciekawie się zapowiada :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widziałam żadnego z tych seriali, ale Lucyfer jest na mojej liście. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadnego z tych seriali nie oglądałam, gdy "Lucyfer" wychodził, to miałam obejrzeć a później jakoś tak wyszło że ,koniec końców nie obejrzałam...
    Ostatnio oglądam 4 sezon "13 powodów " i niestety im bliżej finału (A jestem po 8 odcinku) tym serial jest gorszy...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skończyłam 4 sezon tylko i wyłącznie dla świętego spokoju, bo nie lubię przerywać zaczętych przez siebie seriali. Ogólnie serial był okej w 1 i 2 sezonie, 3 mnie wciągnął, a 4 to katastrofa...

      Usuń
  11. Nie oglądałam żadnego ale ja ogólnie mało serialowa jestem bo ciągle brak mi czasu. Lucyfera mam w planach bo znajomi mi polecali ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja skończyłam dynastię na 2 sezonie bo dalej nie mogłam przełknąć :D

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dość specyficzny haha, ale i tak dużo przebrnęłaś w takim razie ;)

      Usuń
  13. Obejrzałam wszystkie odcinki Lucyfera, lubię takie komedie, a moimi ulubionymi postaciami były Ella i Mazikeen. XD
    Wątki kompletnie zaprzeczały Biblii, strasznie to zrobili, ale w końcu to tylko serial dla zabawy. ;) Jest on na bazie komiksu, ale nie ma z nim za wiele wspólnego, nawet charakter głównej postaci został zmieniony.
    Ogólnie oceniam serial na plus, ale z przymrużeniem oka. ;)

    Pozostałych seriali nie znam, ale są w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mazikeen kocham! komiksu nie widziałam, jednak serial mi się mega podobał i lubię tego typu Lucyfera, a co do Biblii, no cóż, nie musi być podobny, fajnie, że porusza w ogóle je
      W takim razie musisz obejrzeć ;) myślę, że najbardziej spodoba Ci się Shadowhunters

      Usuń
  14. Lucyfer kiedyś oglądałam na innym kanale fajny . Reszty nie znam nie mam Netflixa :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądałam kilka odcinków Lucyfera i nie wiem w sumie dlaczego zrezygnowaliśmy, zapowiadało się nieźle. A Riverdale oglądałam chyba 3 sezony albo 2, wiem że po którymś sezonie zaczął być dziwny i przestaliśmy oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam tylko Lucyfer - fajny serial. Nie mam Netflixa i czasu by resztę zobaczyć ale brzmią ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  17. Lucyfer mnie zachwycił na początku, z kolejnymi sezonami się niestety popsuł, ale ja już tak lubię bohaterów, że i tak oglądam :D Moją ulubioną jest Maze i Linda! A aktor grający Lucyfera jest chyba najprzystojniejszym mężczyzną jakiego widziałam... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pomyśl sobie, że mój CEO jest kropka w kropkę jak on... jednak, widziałam przystojniejszych!

      Usuń
  18. Serial Dynastia strasznie mnie wciągnął. Oglądałam wszystkie sezony :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oprócz Dynastii wszystko oglądałam :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie oglądam seriali bo jak się wciągnę to w 1 noc potrafię obejrzeć cały sezon :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam na Netflixie straszne zaległości - kończę Dom z papieru w końcu. Te cztery jeszcze przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie oglądam seriali i nie mam Netflixa :) Chociaż niektóre mnie zaciekawiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę w końcu wykupić Netflix, widzę, że jest tam masa fajnych seriali :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. następny komenatrz będzie usunięty, proszę o nie wklejanie linków do siebie i nie żebranie o wejścia,

      Usuń
  24. Oglądałam Shadowhunters i ja jestem zła bo jest całkowicie inaczej niż w książce i nagle zostało urwane, a ja jestem ciekawa co by było dalej ;)
    Aktualnie zaczynam dopiero drugi sezon Lucyfera.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dynastia jest świetna <3 Czekam z niecierpliwością na kolejne odcinki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaczęłam właśnie oglądać Lucyfera i nie mogę przestać! Fajne teksty, barwni bohaterowie plus zagadki kryminalne to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  27. Żadnego z nich nie widziałam, ale bardzo kusi mnie Lucyfer,

    Ostanio z seriali oglądałam Tom boy oraz The wire :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi Ci jednak o Toy Boya to ja również oglądałam i z niecierpliwością czekam na dalsze części, świetny serial.

      Usuń
  28. Z wymienionych oglądałam Lucyfera, oprócz najnowszego sezonu, który jest jeszcze przede mną. Na początku byłam w serialu zakochana po uszy jak i w aktorze. Potem fakt były momenty nudnawe i schematyczne. Chwilami znów coś ciekawego ale prawdę powiedziawszy historia byłaby lepsza gdyby była po prostu krótsza :)
    Shadowhunters być może jeszcze obejrzę, bo książki czytałam. Ogółem też lubię te wszystkie klimaty piekła, nieba, aniołów, demonów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby była krótsza to by nic nie pokazali, na pewno nie historii miłosnej i zmiany chociażby lucyfera, jak i wielu innych wątków, dla mnie może być więcej i więcej tego serialu.

      Usuń
  29. wszyscy wokół mnie polecają Lucyfera, chyba sama zacznę go oglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Oglądałam tylko Rivendale i muszę przyznać, że bardzo wciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie te seriale kocham i obejrzałam je w całości!

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znam tych seriali, ale wybrałabym Riverdale :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lucyfer, to jeden z moich ukochanych seriali :) Pozostałych nie znam, ale na pewno się im przyjrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwsze trzy seriale od jakiegoś czasu chodzą mi po głowie, a że akurat skończyłam "Gambit królowej", to może wezmę się za któryś z nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Sporo osób poleca Lucyfera więc zapisuję na listę i chętnie obejrzę;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Serial Lucyfer kojarzę, ale nie widziałam bo nie mam Netflixa, szukałam gdzie indziej ale nie znalazłam. Oglądam różne rzeczy na HBO Go, między innymi Hiszpańską księżniczkę i Mroczne materie, które coraz bardziej mnie intrygują. Planuje przeczytać Mroczne materie Pullmana. Tego drugiego serialu nie kojarzę.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś. Post przeczytany? Będzie mi niezmiernie miło, jeśli go skomentujesz. Możesz to zrobić również anonimowo. Jeśli regularnie tu zaglądasz, ucieszę się z Twojej obserwacji.
*modernizacja włączona po to, aby uniknąć spamu
* nie zostawiaj linków, jeśli będę chciała sama Cię znajdę ;)
* nie toleruję obs/obs
* staram się odwiedzić każdego czytelnika
* komentując, zgadzasz się na przetwarzanie danych.

Copyright © Don't understand , Blogger