9/30/2020 02:00:00 PM

Ulubieńcy września





Gdzieś na końcu sierpnia pytałam się Was, co myślicie o tym, żebym dodawała podsumowania miesiąca również na bloga, nie tylko na stories. Kilkorgu z Was pomysł się spodobał, więc dziś postanowiłam zrobić testowych ulubieńców miesiąca.

Serial:

DYNASTY - nowa, netflixowa wersja

Co mam Wam powiedzieć? Serial jest z kategorii 13+, ale skoro polubiliście Lucyfera, polubicie też to, uwierzcie mi. Te całe intrygi, zbiegi okoliczności i cała fabuła są tak śmieszne, że dają najlepsze na świecie odmóżdżenie i ubaw po pachy.

Kosmetyk do twarzy:



Zdecydowanie jest nim baza do twarzy od Bielendy. Mam problemy z trwałością mojego makijażu, jednak ona na weselu rozwiązała za mnie ten problem. Świetnie wyrównuje koloryt skóry, rozświetla twarz i sprawiła, że makijaż został ze mną do końca wesela (4:00) od godziny 14:00. Jak widzicie, 14 godzin w cieple i tańcu, a ja nawet nie użyłam pudru ani utrwalacza makijażu. Jednak nie można jej dużo używać, ponieważ pojawiają się po niej po nadmiernym użyciu wypryski na twarzy.

Kosmetyk do włosów:



Maska do włosów GLISSKUR od Schwarzkopf z kompleksem keratynowym do użycia 2-3 razy w tygodniu dla włosów suchych i zniszczonych. Jej zadanie to poprawa ogólnej kondycji włosów i u mnie sprawdza się w 100%, a co najważniejsze - nie obciąża włosów, jak to bywa z takimi maskami.

Dodatek:



Moje weselne, długie kolczyki w kolorze złotym, które super wyglądają z upiętymi włosami.

Wpis:

Zdjęcie:


W tym miesiącu udało mi się zrezygnować z:

Jasnego pieczywa.

Osiągniecia:

Pod względem osiągnieć, muszę przyznać, że wrzesień był całkiem owocny. Przede wszystkim mojego bloga czyta 50 obserwatorów (well, teraz już nawet 56), z czego jestem ogromnie dumna i Wam dziękuję, że jesteście. Dodatkowo nawiązałam współpracę z dwoma firmami, no i moja waga pokazuje miej niż 53 kg!⬇️


Październikowe posty:

Netflix check | Miniseriale
Back to reality 2
Happienes
Jak sprzedawać ubrania?
Recenzja dzbanka z filtrem

Dziś o 19:00 jak co miesiąc na moim >Insta< pojawią się ulubieńcy miesiąca, które będą przypięte na mój profil dla spóźnialskich, to samo będzie z rozpiską postów na październik.
Życzę Wam dobrego października! Oby był przynajmniej tak owocny jak wrzesień! 🎃



// Pola

34 komentarze:

  1. Też mam w planach właśnie zrobić takiego posta. Jeśli chodzi o serial to moja siostra go ogląda, ale myślę, że ja najpierw zabiorę się za Lucyfera :D

    Pozdrawiam,

    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucyfer również jest super i na pewno kiedyś pojawi się u mnie we wpisie :D
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Muszę spróbować tej bazy bo często mam problem z trwałością makijażu z drogeryjnych marek. Ja jasnego pieczywa staram się nie jadąc ale raz na jakiś czas mi się zdarza ;p gratuluje nowych obserwujących i nowych współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję silnej woli w kwestii jasnego pieczywa. Ja bym nie mogła z niego zrezygnować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak mówiłam, a w sumie mi go nawet nie brakuje

      Usuń
  4. Lubię takie posty podsumowujące miesiąc, od początku roku 2020 też robię takie wpisy :) miłego października :)

    OdpowiedzUsuń
  5. baza warta wypróbowania!

    OdpowiedzUsuń
  6. A nawet gdy to piszę 59 gratulacje :D Fajnie że już czuć jesienną aurę u mnie wrzesień wypadł dosyć mizernie na tle innych rzeczy i jedynie książkami mogę się pochwalić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem spoko czas miałaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne podsumowanie, chyba też zacznę robić takie wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne podsumowanie :) Gratuluję wszystkich osiągnięć i życzę Ci, aby październik przyniósł ich jeszcze więcej :)
    Jeśli chodzi o Twoich ulubieńców, to nie znam żadnego z tych kosmetyków i serialu też nie oglądałam, ale Lucyfera uwielbiam, więc może się skuszę ;) A kolczyki piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne kolczyki 😍
    Serialu nie oglądałam, a kosmetyków nie miałam
    Lubię czytać takie podsumowania-u siebie kiedyś robiłam, ale zrezygnowałam bo mi trochę dużo czasu zabierało pisanie takiego posta,a dwa to czasami nie miałam już co pisać 😁
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. jeju kolczyki są prześliczne! Brałabym:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny brzuszek :) Podziwiam za takie postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic tylko pogratulować osiągnięć 😊 pamiętaj tylko, że waga nie jest najlepszym kryterium oceny jeśli chodzi o formę 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem. Robię również pomiary całego ciała plus chodzi o moje samopoczucie ;)

      Usuń
    2. To super! Spadek wagi może mocno podbudować i dać kopa do dalszego działania 😊

      Usuń
  14. Do tej Dynastii przymierzam się już od dawna, ale jakoś ciągle brakuje czasu. Może w czasie świąt będzie lepszy czas na nadrabianie zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dynasty zachwycały się dziewczyny u mnie w pracy w tamtym roku. Skuszona ich recenzjami zaczęłam oglądać z narzeczonym, jednak to nie nasze klimaty. Gratuluje współprac i nowych obserwatorów. I tego że zrezygnowałaś z jasnego pieczywa, ja też od września odżywiam się zdrowiej i nie jem jasnego pieczywa i czuję się z tym super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. so high five!
      co do Dynasty, może to i nie mój klimat, ale fajna, luźna odskocznia :D

      Usuń
  16. :) myślę, że jesteś zadowolona z Września. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję osiągnięć! Wspieram w odchudzaniu bo również tracę zbędne kilogramy. Pozdrawiam, codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Maskę do włosów z GLISSKUR od Schwarzkopf chętnie przetestuję :D
    Z ich produktów moim ulubieńcem jest odżywka :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega mi się podobają Twoje kolczyki :) Wierz, że super prezentują się z upiętymi włosami :)

    Życzę Ci wspaniałego października :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję osiągnięć :) Zgadzam się również, że "Dynastia" to super serial. Dobrze się przy nim bawię i czekam na kolejne odcinki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje ulubione zdjęcie i mnie mega się podoba! Masz naprawdę powód do dumy <3
    Masek z Gliss Kura nie miałam od lat, le może na zimę się skuszę jak będzie bardzo ostra i włosy będą potrzebowały zastrzyku okluzji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Udany miesiąc! A Dynastia była kiedyś najpopularniejszym serialem w Polsce, więc dziwnego, że nakręcono nową wersję.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś. Post przeczytany? Będzie mi niezmiernie miło, jeśli go skomentujesz. Możesz to zrobić również anonimowo. Jeśli regularnie tu zaglądasz, ucieszę się z Twojej obserwacji.
*modernizacja włączona po to, aby uniknąć spamu
* nie zostawiaj linków, jeśli będę chciała sama Cię znajdę ;)
* nie toleruję obs/obs
* staram się odwiedzić każdego czytelnika
* komentując, zgadzasz się na przetwarzanie danych.

Copyright © Don't understand , Blogger