12/24/2020 02:00:00 PM

Święta

Ho ho ho wszystkim! Jakby ktoś nie wiedział - dziś mamy Wigilię!

Wczorajszy post został przeniesiony na dziś specjalnie, abym dzisiaj właśnie w święta złożyła Wam życzenia.

Są to pierwsze święta tutaj na blogu i przez to dla mnie ten post ma jeszcze większe znaczenie.

Czym są święta dla mnie?

Przede wszystkim tradycją, choć niektóre rzeczy ulegają zmianą. To dla mnie czas spokoju i radości w gronie najbliższych. To również czas dla rodziny i przyjaciół, w którym można poznać się na nowo. To także chwila ucieczki od zmartwień. W święta nie dzieje się nic złego, a ja osobiste troski i zmartwienia odkładam na bok i wracam do nich 27 grudnia. Mam nadzieję, że nie tylko ja tak postępuję.

Dzisiaj piszę do Was bardzo króciutko, chciałabym Wam wszystkim życzyć, żeby było lepiej. Chciałabym, aby nie dotyczyły nas żadne zmartwienia i troski i żebyśmy tego 27 grudnia wcale nie musieli do nich wracać ;) Oczywiście wszystkiego najlepszego, bo każdy z Was zasługuje na to, co najlepsze, jak i na spełnienie swoich marzeń. Mam nadzieję, że każdy z Was spędzi te święta tak, jak sobie tego wymarzył, choć zważywszy na okoliczności, może to być grubo utrudnione. No i marzy mi się, jak i pewnie Wam, żeby wszystko, co związane z covidem po prostu zniknęło. Jednym zdaniem - życzę Wam wesołych, spokojnych i radosnych świąt!

Hohoho

// Pola

5 komentarzy:

Cieszę się, że tu jesteś. Post przeczytany? Będzie mi niezmiernie miło, jeśli go skomentujesz. Możesz to zrobić również anonimowo. Jeśli regularnie tu zaglądasz, ucieszę się z Twojej obserwacji.
*modernizacja włączona po to, aby uniknąć spamu
* nie zostawiaj linków, jeśli będę chciała sama Cię znajdę ;)
* nie toleruję obs/obs
* staram się odwiedzić każdego czytelnika
* komentując, zgadzasz się na przetwarzanie danych.

Copyright © Don't understand , Blogger