9/19/2020 02:00:00 PM

Co daje Ci siłę?


 Jak wiadomo, człowiek potrzebuje na ogół motywacji. W postaci rzeczy, jak i przede wszystkim ludzi. Co może być taką motywacją?

Oczywiście chłopak, znajomi, rodzina. Nawet nasz zwierzak (w końcu to dzięki niemu budzimy się co rano). Z rzeczy no cóż. To trochę trudniejszy temat, ale Internet w jakiś sposób również pomaga być lepszą wersją siebie, np. jeśli chodzi o dietę. (Tak tak wiem, on również szkodzi, nieważne). Jak najbardziej, te rzeczy są bardzo ważne w życiu. Jednak jak widzę posty o motywacji, gdzie blogerki wymieniają to samo, co ja przed chwilą, jednej rzeczy wciąż mi brakuje. Jakiej?

Siebie. Come on, nie rozumiem jak można tego nie wymienić. Oczywiście wsparcie ze strony innych osób jest dla mnie supermegaważne, ale muszę pamiętać, że w życiu robimy coś przede wszystkim dla siebie, bo przecież nikt nie przeżyje naszego życia za nas. Nie wyobrażam sobie, np. trzymać dietę tylko i wyłącznie ze względu na mojego chłopaka. Jasne, że chcę dla niego super wyglądać, ale jeśli sama niedobrze bym się czuła chudsza, na pewno nie poszłabym na dietę. Chudnę również dla samej siebie. Rzucam palenie nie tylko dla rodziców, rzucam również dla samej siebie. W końcu to oni ganiają mnie za fajki nie dlatego, że to ich widzi mi się, tylko chcą dla mnie jak najlepiej, a ja powinnam myśleć o swoim zdrowiu. (Oczywiście to są tylko przykłady, nie mówię tego na swoim doświadczeniu). Wstaję z łóżka, bo muszę wyjść z psem na spacer, ale również robię to przecież znowu: dla siebie. Nie przeleżę całego dnia pod kołdrą, muszę coś zrobić nawet jeśli mam chill day. Chociażby domowe spa, zajęcie się moim hobby i mogłabym tak wymieniać i wymieniać. Pamiętajcie jedno. W życiu napędza Was wiele rzeczy i osób, ale musicie mieć gdzieś z tyłu głowy to, że jak robicie coś, to robicie to przede wszystkim dla siebie. To nie jest egoistyczne, to jest prawdziwe.

Do środy!

// Pola

36 komentarzy:

  1. Mądre słowa, ale myślę, że niestety dużo osób jednak zapomina o sobi i nie robi tych wszyskich rzeczy dla siebie tylko serio dla innych, co według mnie nie jest dobre

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą w 100%! Najlepszą motywacją dla każdego powinno być własne zdrowie, szczęście itp. Dlatego wychodzę z założenia, że najlepszą motywacją dla mnie jestem ja sama....oczywiście wsparcie bliskich jest czymś wspaniałym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze - mam ogromne trudnośi z wyjściem ze strefy marzeń i zabranie się za realizowanie określonych celów, marzeń, postanowień, planów. Zależy mi na wyjściu z tego wszystkiego.

    Obiema rękami podpisuję się pod tym, że wszystko to robimy tylko i wyłącznie dla siebie. Nigdy nie chciałbym zrobić czegoś, wbrew własnej woli bądź z przymusu osób trzecich.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety o sobie myślę zawsze dopiero na końcu...

    OdpowiedzUsuń
  5. To można porównać do budowania domu. Ważne by mieć okna , drzwi, zasłony itd. No ale bez fundamentów czy projektu nie zaczniemy tak jest tutaj. Dlatego zgadzam się z tobą :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie dla samej siebie stwierdziłam, że pójdę robić Prawko. W tym roku mocno się zmotywowałam. Urocza psina;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że egzamin poszedł/pójdzie świetnie!

      Usuń
  7. Moją motywacją jest moja własna chęć. Ludzie czasem też, ale wszystko raczej u mnie się zaczyna i ja się napędzam do działania. U inspirujących ludzi można za to nabyć więcej wiedzy w danej dziedzinie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie się zgadzam. Inni ludzie mogą odejść, a sami ze sobą będziemy zawsze, więc warto być swoim przyjacielem i o siebie dbać, robić rzeczy dla siebie, a nie dla innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Racja. Czasem zapominamy o nas samych, a przecież to nasze życie i ważne, żeby w tym wszystkim pamiętać o sobie :D Słodki piesek :D

    Pozdrawiam,

    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
  10. O siebie też trzeba się zatroszczyć, często wydaje mi się, że kobiety skupiają się na mężu, dzieciach, rodzicach a zapominają o sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tym postem zwróciłaś uwagę na ważną sprawę jeśli chodzi o motywacje.
    Ja nad tym nigdy nie myślałam ,ale rzeczywiście sama jestem swoją największą motywacją 😉
    Uroczy psiak 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. trzeba być dla siebie największym przyjacielem i dbać o siebie!

    OdpowiedzUsuń
  13. madrze napisane.. a piesek, cudny! mam podobnego :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Dokładnie tak! Same dla siebie, jesteśmy najlepszą motywacją do działania :) A to, co robimy dla siebie, zawsze procentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie też motorem napędowym jest mój pies ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się - najważniejsza i najskuteczniejsza jest motywacja wewnętrzna, wypływająca z nas samych. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uważam, że należy pamiętać o sobie i o swoich potrzebach. Tylko gdy my jesteśmy szczęśliwi możemy szczerze obdarzać innych pozytywnymi uczuciami. Dobrego dnia! Pozdrawiam! Codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli chodzi o kwestię motywacji to powinniśmy być 'egoistami' i myśleć przede wszystkim o sobie. Zgadzam się, że nikt za nas naszego życia nie przeżyje, więc dlaczego ktoś inny ma być uzależnieniem tego jak działamy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie się z Toba zgadzam ! Uważam, że robienie rzeczy zgodnie z samym sobą jest bardzo ważne. Kazdy powinien mieć w sobie "zdrowy egoizm"

    OdpowiedzUsuń
  20. A mi siłę dają pochwały. Jak uwierzę, że coś potrafię to nic mnie nie odwiedzie od pomysłu

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi moje życie daje siłę, wiem, że jest super❤

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze jest gdy równowaga pomiędzy tym, co dajemy innym i robimy dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo dobrze napisane! Każdy to winien przeczytać by iść do przodu i mieć tzw. kopa:)

    OdpowiedzUsuń
  24. no właśnie najgorsze jest to, że brakuje mi czasu żeby popatrzeć na siebie ciut egoistycznie i zająć się tylko i wyłącznie sobą:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie musisz. Raczej chodziło mi o to, żebyś z tyłu głowy miała to że przede wszystkim jak coś robisz to robisz dla siebie

      Usuń
  25. Co za uroczy psiak <3
    Mi siłę daje moja rodzina i wsparcie jakie od nich dostaję każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadza się, ale jednak często myślimy o sobie właśnie na samym końcu.

    OdpowiedzUsuń
  27. jaka piękna psinka <3! bardzo mądry post :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dokładnie tak :) Nie otworzymy się na świat, nie posmakujemy go i nie przeżyjemy życia radośnie jeśli ni dostrzeżemy swojej wartości :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jest dokładnie tak jak mówisz. Często zapominamy, że pewne rzeczy robimy głownie dla siebie nie dla innych tak jak nauka, dbanie o zdrowie, rzucanie nałogów. W pewnym momencie stajemy się odpowiedzialni sami za siebie, zaczynamy sobie zdawać sprawę z tego, że to co robimy ma wpływ głównie na nas samych. Nikt nie przeżyje życia za nas. Posiadanie zwierzaka jest bardzo dobrą motywacja, czasem pomaga nam zmienić swoje przyzwyczajenia. Śliczny piesek :) my mamy kota Lucyfera od miesiąca u nas mieszka.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś. Post przeczytany? Będzie mi niezmiernie miło, jeśli go skomentujesz. Możesz to zrobić również anonimowo. Jeśli regularnie tu zaglądasz, ucieszę się z Twojej obserwacji.
*modernizacja włączona po to, aby uniknąć spamu
* nie zostawiaj linków, jeśli będę chciała sama Cię znajdę ;)
* nie toleruję obs/obs
* staram się odwiedzić każdego czytelnika
* komentując, zgadzasz się na przetwarzanie danych.

Copyright © Don't understand , Blogger