6/27/2020 02:00:00 PM

Slow down

Właśnie siedzę sobie w ogrodzie i piszę do Was tego posta. Jest tak przyjemnie cieplutko,wróciłam właśnie z plaży,  mam ze sobą moją ulubioną kawę >przepis<, delektuję się moim pierwszym oficjalnym dniem wakacji (właśnie dzisiaj pisałam dwa ostatnie egzaminy!) i dopalam się na słońcu. Powiem Wam szczerze, że rzadko kiedy udaje mi się odpoczywać. To nie jest po prostu w mojej naturze, ale ostatnio uświadomiłam sobie, że czasem warto zwolnić, na chwilę usiąść i odsapnąć, a dopiero potem dalej robić. Odpoczynku nigdy za wiele hah. Ludzie pędzą w życiu i do czego? Do pracy, do szkoły, do obowiązków. Zatracamy się w pędzie i wychodzi na to, że odpoczywamy dopiero na starość, a życie po prostu nam przeminęło. Więc w końcu powiedziałam sobie stop, slow down girl. Bo tak naprawdę nie ma takiej potrzeby, żeby aż tak bardzo za czymś gonić. Przecież jak pojadę 10 min. później, nic się nie stanie, a jak zrobię jakąś rzecz nieco wolniej, mam większą pewność, że będzie ona porządniej wykonana. Także zostawiam Was z moją relacją z plaży ii polecam zrobić Wam to, co zrobiłam ja - odpocząć od codzienności i zrobić sobie dzień dla siebie.
Do następnego!
// Pola

29 komentarzy:

  1. U mnie zawsze na pierwszym miejscu w pracy jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze staram się odpocząć, zwolnić ale pełną parą odpocznę może od lutego,taka sytuacja

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki dzień dla siebie to bardzo ważna i dobra rzecz. W końcu pogoda pozwala na to żeby się poopalać ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakby się nad tym zastanowić to mam tak samo. Bo nigdy nie odpoczywam sama leżąc np na leżaku . Zawsze pod ręką mam książke laptopa czy telefon a to straszne pożeracze czasu nie ukrywajmy więc musze też o tym pomyśleć by tak zwolnić i się zatrzymać :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydzierżawiam z każdego dnia dość czasu na odpoczynek. Grunt to higiena umysłu, a on czasem potrzebuje czegoś innego niż robota.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak przyjemnie czytać jak wiele przyjemności sprawił Ci wypad na plażę, wypicie kawy oraz pierwszy dzień wakacji. Wspaniale, że umiesz cieszyć się z małych rzeczy. Mało kto w tych czasach to potrafi. A mnie przeraża jak dzisiejszy świat pędzi :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpoczynek jest bardzo ważny, ale jednak mimo wszystko w tym też trzeba znać granice :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki odpoczynek jest bardzo ważny, bo inaczej można zwariować. Ja staram się czesto tak wypoczywac.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami dobrze jest odpocząć i zrobić sobie taki dzień wolny tylko i wyłącznie dla siebie :D Ludzie przez całe życie gdzieś pędzą i stale się spieszą zamiast cieszyć się tym co otacza nas dookoła. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też staram się zwolnić ostatnio, praca jest ważna, ale trzeba też trochę korzystać z życia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. To prawda, ludzie za bardzo do wszystkiego pędzą, a później się dziwią, że życie im tak szybko przelatuje. Czasami warto sobie zrobić dzień lenia, odpocząć i podziwiać świat jaki jest piękny!

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, masz rację!
    Każdy z nas potrzebuje trochę odpoczynku i wyciszenia. Ja się ogromnie cieszę, że są już wakacje i odetchnę od książek, choć podczas tej zdalnej nauki i tak jakoś dużo czasu przy nich nie siedziałam :D

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpoczynek jest potrzebny, ale leżeć i nic nie robić przez dłuższy czas bym chyba nie potrafiła hah. Trzeba umieć znaleźć balans :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpoczynek jest bardzo ważny. Doceniłam go z wiekiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Każdemu jest czasami potrzeba taka chwila relaksu i zwolnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja długo uczyłam się odpoczywać, nawet jadąc na wakację czy to do innego miasta czy państwa robiłam sobie listę miejsc, które chce odwiedzić i często zamiast po prostu usiąść i się zrelaksować to ja chodziłam czy to po plaży czy zwiedzając miasta. Dopiero kwarantanna nauczyła mnie zwalniania i życia bez pośpiechu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Życie przemija jak w kalejdoskopie, warto czasem się zatrzymać i złapać głębszy oddech, też ostatnio a właściwie przez tą całą sytuacje z koronawirusem nauczyłam się zwalniać i cieszyć się z małych rzeczy, robię sobie jeden dzień bez internetów ;-) przynajmniej staram się, wtedy się wyciszam, odpoczywam i nawet mam wolne od garów :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja akurat lubię odpoczywać i zawsze sobie w tygodniu planuję te 2 godziny wyłącznie dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Doskonale Cię rozumiem- u mnie też odpoczynek nie leży w naturze...
    Nie umiem odpoczywać...
    Pozdrawiam i obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba sobie w weekend pojadę na ogródek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja dzięki tmeu wirusowi baaaradzo odpoczywma i bardzo nic nie robię ;D mega to jest :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak z ustęsknieniem czekam na urlop! U mnie to jeszcze 10 dni do wolnego! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpoczęłabym sobie w takiej scenerii...

    OdpowiedzUsuń
  24. O jeej jak zazdroszczę! Aż żałuje że nie mam już takich typowych po szkolnych wakacji! I jeszcze ta woda.. eh! Ile bym dała żeby poopalać się chociaż nad jakimś jeziorkiem!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja znów bardziej za górami ale nad morzem też mi się podobało. W ogóle kocham nasz kraj i jego zakątki. Lubuskie z jego lasami i jeziorami też mnie zachwyca. Wszędzie wspaniale gdzie czujemy się jak w domu. Trzeba umieć zwolnić to prawda, bo ciągle pędzimy do nie wiem czego. Przez ten pośpiech tak wiele tracimy i zamiast cieszyć się życiem jesteśmy tylko bardzo zmęczeni. Czas w końcu wyluzować,wziąć głęboki oddech i rozejrzeć się. Co nam po dużych pieniądzach skoro nie mamy czasu na to by żyć i cieszyć się małymi rzeczami, bliskimi. Taka jest rzeczywistość. Odpoczywajmy pełną piersią, ile możemy. Po prostu dajmy trochę na luz żeby zobaczyć coś jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ujęłaś to tak, jak ja tego nie potrafiłam, dziękuję.

      Usuń

Cieszę się, że tu jesteś. Post przeczytany? Będzie mi niezmiernie miło, jeśli go skomentujesz. Możesz to zrobić również anonimowo. Jeśli regularnie tu zaglądasz, ucieszę się z Twojej obserwacji.
*modernizacja włączona po to, aby uniknąć spamu
* nie zostawiaj linków, jeśli będę chciała sama Cię znajdę ;)
* nie toleruję obs/obs
* staram się odwiedzić każdego czytelnika
* komentując, zgadzasz się na przetwarzanie danych.

Copyright © Don't understand , Blogger