10/14/2020 02:00:00 PM

Grunt to odnaleźć siebie


Człowiek w życiu się gubi. I wiecie co? I dobrze. Tak samo jak popełniamy błędy i dzięki nim się czegoś uczymy i wyciągamy z nich lekcje, tak samo działa to wtedy, kiedy gubimy samych siebie. Może i na początku nie jest tak fajnie i super, nie potrafimy z tego wybrnąć, potem zaprzestajemy jakichś działań, czego nie powinniśmy może i robić, ale potem... Co potem? No właśnie to, że w końcu już wiemy czego chcemy, wracamy na właściwy tor i idziemy do przodu jak burza. Zdarzają się lepsze i gorsze dni i może teraz zabrzmię banalnie, ale pamiętajmy, że te gorsze są po to, żeby docenić te lepsze. No wiecie, po burzy zawsze wychodzi słońce i takie tam, co nie? W życiu zawsze musi być jakaś tam równowaga i w sumie to ma sens.

Powiem Wam, że ja też ostatnio trochę się pogubiłam, akurat bardziej w blogowaniu niż w życiu realnym, jednak po części tu i tu. Zdałam sobie sprawę, że mój blog obrał trochę nie taki tor, jaki bym chciała. Na początku zaczęłam unikać problemu. Nie mogłam nic napisać, potem tę samą notkę próbowałam pisać milion razy i nie publikowałam jej, aż w końcu zła passa się przerwała. Dostałam olśnienia z serii jak to wszystko ugryźć i z nową energią tworzę dalej. Co do życia prywatnego, ostatnio zdałam sobie sprawę, że staję się osobą, którą trochę nie chcę być, więc po prostu to przerwałam. Chwila załamania (no wiecie, nie siedziałam w łóżku i nie płakałam, po prostu zderzyłam się z rzeczywistością i nastąpił zong), ale jest jak najbardziej okej. Stara Pola wraca. A może lepsza, nowa? 

Pamiętajcie, że jak się pogubicie to nie jest to kompletnie nic złego. Grunt to odnaleźć siebie w tym, co robicie i co czujecie, a potem pójdzie już samo. Najlepiej zadać sobie pytanie, które kieruję teraz do Was -

Czego oczekujecie?

// Pola


Zobacz również:

>Co daje Ci siłę?<

>Masz tylko jedno życie<

50 komentarzy:

  1. Tak ,równowaga zawsze musi być i jest-doświadczyłam tego niejednokrotnie 😀
    Ja się ostatnio pogubilam, tak w ogólnym sensie i naprawdę nie umiem odpowiedzieć, na pytania które zadałaś na końcu posta...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że w końcu znajdziesz na nie odpowiedź ;)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Zagubienie to ludzka recz grunt to potrafić wrócić na właściwy tor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdemu czasem zdarza się pogubić...

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam że warto też dodać że w chwili też takiego pogubienia warto mieć przy sobie kogoś. Ja gdy lekko się gubię pytam się chłopaka o to czy faktycznie jest czy zauważył jakąś zmianę we mnie itd :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja ;) Jednak są sprawy, kiedy nikt inny tylko my sami musimy sobie wszystko poukładać, ale fajnie mieć zawsze jakieś wsparcie

      Usuń
  5. Najważniejsze, żeby z każdej takiej sytuacji wynieść coś wartościowego na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja akurat się często gubię. Czasem mnie to prowadzi na nowe ciekawsze ścieżki. W końcu nie ma tego złego... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdemu zdarza się zgubić, myślę, że odnalezienie właściwej drogi to poniekąd sens życia każdego człowieka :) Wspaniały, bardzo inspirujący wpis!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja przez cały wrzesień byłam taka pogubiona, bo nie wiedziałam co ze swoim życiem zrobić. Od jutra zaczynam studia i mam nadzieje, że te takie złe dni miną, bo oczywiście pojawiały się takie spoko dni, a czasem potrafiłam być tak zła na innych nawet nie wiadomo o co. Szkoda gadać...Dobrze, że ty to przerwałam i, że wracasz z nowym powerem :D
    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że Ty również w końcu to przerwiesz! bywają gorsze i lepsze dni, takie jest życie niestety

      Usuń
  9. Ważne, aby po każdym zgubieniu się potrafić się znaleźć, dojść do siebie i zacząć od nowa :)

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda. Każdemu z nas, zdarzają się gorsze dni, a nawet gorszy czas. Warto wtedy pamiętać, że mamy prawo do tego, żeby czuć się źle, tak samo jak mamy prawo mylić się i błądzić. Grunt to być dla siebie wyrozumiałym i po prostu dać sobie czas :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmiany są dobre, a z zagubienia często wyprowadzają nas dużo równiejsze szlaki.
    Ja chyba niczego nie oczekuję. Owszem czekam na pewne rzeczy, ale nie jest to oczekiwanie z serii "wymagam", no po prostu wiem, że te rzeczy się wydarzą i już.

    OdpowiedzUsuń
  12. Po burzy zawsze, ale to zawsze wychodzi słońce. Możemy czekać na nie aktywnie, ale czasem pasywność także nie jest zła :)
    Tak czy inaczej będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. najważniejsze to się odnaleźć! Nie sztuką sie zgubić, sztuką się znaleźć!

    OdpowiedzUsuń
  14. Każdemu czasem zdarza się pogubić, zboczyć ze ścieżki jaką sobie obrał. Oczywiście, że to nic złego :) Każdy czasem popełnia błędy :)

    Czasami nawet jeśli zejdziemy z obranej nam drogi może nam to i nawet na dobre wyjść to zależy od sytuacji :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Każda sytuacja nas czegoś uczy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeeeej jaka śliczna maskotka! Ciekawy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  17. Już samo poszukiwanie siebie jest wartościowe - liczy się nie tylko cel, ale i przebyta droga.

    OdpowiedzUsuń
  18. Łatwo się pogubić. Ważne, aby do tego dojść, spojrzeć na siebie z innej strony, zastanowić się chwilkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Równowaga w życiu jest potrzebna. Czasami przez różne wydarzenia, które dzieją się w naszym życiu gubimy samych siebie. Najważniejsze to próbować swoją osobowość zawsze odnaleźć i potrafić odnaleźć się w różnych okolicznościach. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuję! i jest mi super miło, że mimo insta zaglądasz też na bloga:)

    gratulacje, że udało Ci się dostrzec problem i wrócić na właściwe tory
    ja niestety od dłuższego czasu czuję, że jestem w zawieszeniu (nie pomaga koronasytuacja) i nie umiem/nie czuję się na siłach by z tego wybrnąć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wierzę, że dasz radę, na każdego przyjdzie pora ;) Fakt, korona nie pomaga wcale, myślę, że przez nią wielu osobom się pogorszyło na jakiejkolwiek ścieżce, czy to zawodowej, czy szkolnej, może nawet prywatnej

      Usuń
  21. Ojj tak w życiu można się pogubić. A w blogowaniu zwłaszcza, ja po tylu latach wiem, że po prostu nie mogę pisać tylko o urodzie i kosmetykach :P Muszę od czasu do czasu o czymś innym

    OdpowiedzUsuń
  22. ja jestem ostatnio pogubiona wszędzie wiec spoko to chyba ta jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja się w życiu bardzo często gubię. Ale na blogu też miałam raz taka refleksje. Niestety skończyło się tym że zbudowałam bloga od nowa ale wyszło mi to w sumie na dobre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i super, nie ważne jaką drogę przebrniemy, ważne, że finał jest szczęśliwy.

      Usuń
  24. Zgadzam się, zawsze warto podążać za głosem serca.

    OdpowiedzUsuń
  25. Każdemu się czasem zdarza zagubić, ale tak jak napisałaś, ważne aby się odnależć.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam, równowaga jest ważna, ale wazniejsze jest jednak odnalezienie odpowiedniej drogi, odpowiedniego podejścia. Życzę Ci powodzenia i wytrwałości jednocześnie. Wiadomo, że jesteś silna więc kto jak nie Ty? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czasami warto jest się zgubić i przystanąć, by zastanowić się nad swoim życiem i odnaleźć jego sens. Najważniejsze, by nie zatracić siebie. Równowaga pomaga w tym bardzo, a lepsze i gorsze dni zawsze mogą się zdarzyć. Tak już jest. Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Myślę, że wiele osób przechodzi taki moment, w którym się gubi. Mnie również to spotyka, ale ważne jest, aby znaleźć w sobie siłę i iść do przodu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. życzę spokoju i oddechu:) wtedy najlepiej trafić do sedna siebie samego:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Poszukiwanie równowagi i odpowiedniej drogi jest jak najbardziej okey. Ważny by odnaleźć siebie i być po prostu szczęśliwym.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja zawsze każdemu powtarzam, że w życiu musi być równowaga i samej sobie też to mówię ;')

    OdpowiedzUsuń
  32. To prawda wszyscy mamy prawo się troche pogubić, miec gorszy okres w życiu- tylko po to by zawlaczyć i się po czasie odnaleźć. Czasmi warto odpuścić , aby wrócić ze zdwojoną siła no nie :-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Od jakiegoś czasu nie biczuję się, gdy przestaję pisać na blogu - nie sprawia mi to przyjemności, to tego nie robię. Niestety, sprawia to, że ma posty raz na dwa miesiące, ale... są napisane z radością ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie raczej to była kwestia tego co piszę, nie kiedy. Nigdy się nie biczowałam, bo wtedy to by mi właśnie odebrało całą chęć do wszystkiego.

      Usuń
  34. Na szczęście wiem,czego chcę i to osiągam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wierzę, że nigdy się nie gubisz. Nikt z nas nie jest nadludziem ;)

      Usuń
  35. Wiele razy się w życiu gubiłam, ważne jednak, żeby coś z tego wyciągnąć, przewartościować pewne sprawy i żyć w zgodzie z samym sobą:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Czasami ciężko przed samą sobą przyznać się, ze to co się robiło nie ma do końca sensu i nie daje nam już satysfakcji. Same zmiany zazwyczaj są dobre i bardzo potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, grunt to sobie uświadomić, że coś jest nie tak, a potem zacząć, reszta pójdzie z górki ;)

      Usuń
  37. W życiu zawsze zdarzają się chwile mniejszego bądź większego zagubienia. Niemniej trzeba wierzyć, że problemy miną. No i odnaleźć siebie na właściwej ścieżce, mimo że czasem bywa ciężko.

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak to mówią: nie ważne czy jest dobrze czy źle, bo to i tak się zmieni. Z pozdrowieniami i trzymaniem kciuków za satysfakcję z bloga!

    OdpowiedzUsuń
  39. To nic złego się pogubić. Uczymy się na błędach i najczęściej wracamy na dobre tory z doświadczeniami, które dalej nas kształtują. Gorzej, gdy nie potrafimy :/
    Czasami mam wrażenie, że sama tak sobie skaczę w moim życiu po ścieżkach. A najgorsze jest to, gdy inni ludzie w to ingerują, eh.

    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś. Post przeczytany? Będzie mi niezmiernie miło, jeśli go skomentujesz. Możesz to zrobić również anonimowo. Jeśli regularnie tu zaglądasz, ucieszę się z Twojej obserwacji.
*modernizacja włączona po to, aby uniknąć spamu
* nie zostawiaj linków, jeśli będę chciała sama Cię znajdę ;)
* nie toleruję obs/obs
* staram się odwiedzić każdego czytelnika
* komentując, zgadzasz się na przetwarzanie danych.

Copyright © Don't understand , Blogger