12/05/2020 02:00:00 PM

Netflix check 5 | Świąteczne filmy

 Witam Was w moim zimowym ulubionym miesiącu, troszkę spóźniona, ale nic straconego ;)

 Mam dzisiaj same dobre wiadomości, mianowicie! Pamiętajcie, że jutro są Mikołajki! No i w końcu miłośnicy filmów dziś znajdą się w raju, zrobi się miło i świątecznie oraz nie uwzględnię żadnego Kevina samego w domu, Jorku czy gdziekolwiek indziej plus będzie aż 5 filmów (w tym jedna seria!)

Prezenty z nieba (1 godz. 36 min.)

Netflix: Podczas prac służących zamknięciu tropikalnej bazy lotniczej i zakończeniu świątecznej tradycji pryncypialna asystentka kongresmenki zakochuje się w dowódcy jednostki.

Naprawdę piękny film. Nie skupia się tylko na pitu pitu miłości, jednak stara się pokazać jakie jeszcze wartości liczą się w życiu i że niekoniecznie praca jest najważniejsza, bo są rzeczy ważniejsze. W dość powierzchowny lecz i tak bardzo prawdziwy sposób pokazuje sytuacje, które dla nas nie są codziennością, a inni rutynowo się z nimi borykają. Głód, bieda, katastrofy. Daje do myślenia i do chwili zastanowienia, dlatego też jest jak najbardziej dziś moim numerem 1.

Świąteczny kalendarz (1 godz. 35 min.)

Netflix: Utalentowana, ale sfrustrowana fotografka dostaje w prezencie świąteczny kalendarz, który zdaje się przepowiadać przyszłość. Czy z jego pomocą odnajdzie miłość?

Opis kompletnie mi się nie podoba i nie pasuje mi do tego filmu. W tym wypadku przepowiadający przyszłość kalendarz nie ma w filmie dużego znaczenia ani nie jest w nim motywem przewodnim (i to jak najbardziej plus tego wszystkiego). Motywem przewodnim jest miłość, która jak się okazuje - na pierwszy rzut oka nie jest widoczna, a z małych miłostek może powstać coś dobrego. No po prostu idealne dopełnienie mojego ostatniego postu >Związek idealny<

Randki od święta (1 godz. 44 min.)

Netflix: Spotkania przy świątecznym stole to prawdziwa udręka dla singli. Ta para znalazła doskonałe rozwiązanie sytuacji, jednak życie mocno ich zaskoczyło.

No cóż może życie ich zaskoczyło, jednak ten film jest mocno przewidywalny, ale za to jaki uroczy! Choć w znikomej wersji pojawia się motyw świąteczny, bo w filmie przewijają się wszystkie święta od Bożego Narodzenia, przez Wielkanoc po Święto Dziękczynienia to i tak jest super mega hiper klimatyczny. Pokazuje zrządzenia i przeciwności losu oraz moim zdaniem wjeżdża trochę w tematy przeznaczenia.

Święta na zamówienie (1 godz. 24 min.)

Netflix: Młody architekt zamierza ugościć rodzinę na święta, zatrudnia więc profesjonalną dekoratorkę, która wnosi w jego życie znacznie więcej niż świąteczny nastrój.

Święta i wątek miłosny swoją drogą, ale to kolejny film, który pokazuje, że warto coś zmienić w swoim życiu, a nie uparcie trwać w tym, w czym jesteśmy nieszczęśliwi. Warto walczyć o swoje, a kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana. Dodatkowo, fajnie jest widzieć, jak kobieta staje się częścią czyjejś rodziny, ale to tak na marginesie ;)

Zamiana z księżniczką (1 godz. 42 min.) i Zamiana z księżniczką 2 (1 godz. 37 min.) 

(słyszałam coś o możliwości pojawienia się części 3)

Netflix: Gdy mocno stąpająca po ziemi cukierniczka z Chicago i szykująca się do ślubu  księżna odkrywają, że wyglądają tak samo, postanawiają świątecznie zamienić się miejscami.


Część 2: Zbliżają się święta i koronacja, a Margaret przeżywa kryzys w związku. Jej dublerka Stacy musi wkroczyć do akcji, zanim kolejny sobowtór zrujnuje ich plany.

O ile pierwsza część była super magiczna i totalnie mnie pochłonęła to druga była mi obojętna i szczerze to nawet się na niej do końca nie skupiłam. Po prostu tego było za dużo. Za dużo rozterek miłosnych, za dużo konfliktów i przede wszystkim za dużo klonów. Wątek z trzecim klonem denerwował mnie jeszcze bardziej w uwagi na to, że był on mocno naciągany. Znam księżniczkę, nie wyglądam jak ona, farbuję się na brązowo i nagle staje się jej bliźniaczką? No nie, ja spasuję.

A Wy jakie świąteczne filmy lubicie oglądać? Może znacie jakiś świąteczny serial?

Czekam na Wasze odpowiedzi tam na dole ;)

Buziaki

// Pola

Zobaczcie również:

>całą serię Netflix Check<

38 komentarzy:

  1. musze obejrzeć coś świątecznego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zestawienie, choć ja akurat nie przepadam za filmami ani też odcinkami świątecznymi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam z tej listy wszystko, oprócz "Święta na zamówienie", więc już wiem, jaki film będę oglądać jako następny :D
    Buziaki, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja muszę się przyznać, że nic z tych rzeczy nie oglądałam, ale o kilku słyszałam! Zapisałam sobie wpis, zeby mieć pod ręką, kiedy najdzie chęć i czas na oglądanie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo fajnych filmów widzę:) randki od święta bym obejrzała:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tych wszystkich filmów znam tylko ostatni i myślę, że najpierw właśnie ten film obejrzę :D
    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja Mikołajki spędzam w pracy, ale mam przygotowaną czapkę Mikołaja, więc trochę świątecznie będzie :) Filmy na pewno obejrzę, bo dzięki nim powoli zawsze zaczynam odczuwać ten świąteczny klimat :)
    Szkoda, że druga część "Zamiany z księżniczką" nie urzekł. Ale niestety czasami tak bywa z kontynuacjami :(
    Jestem ogromnie ciekawa tego pierwszego filmu.
    Jakoś mnie nie dziwi, jednak fakt, że większość filmów świątecznych opiera się na miłości, bo w końcu to ona sprawia, że ten klimat jest magiczny :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z wymienionych oglądałam jedynie Świąteczny Kalendarz i Zamiana z Księżniczką 1,2 :D
    Chętnie obejrzę Randki od Święta i Święta na zamówienie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam " Zamiana z księżniczką" i " Świąteczny Kalendarz" :)

    Oglądałaś może "Świąteczny rycerz" też Netflixa i mega super jest :) Gorąco polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z tej listy widziałam tylko 3 filmy więc mam jeszcze do nadrobienia. :) Seriali nie kojarzę takich typowo świątecznych, może też dlatego, że ostatnio nie mam na nie czasu więc raczej wieczorem to oglądam filmy.:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne filmowe propozycje :) Ja póki co jestem w trakcie poszukiwań zarówno filmu jak i serialu, który idealnie sprawdzi się podczas świat

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja z chęcią obejrzę święta na zamówienia. Jakoś brzmi to ciekawie. Randki od święta oglądałam i jak dla mnie są super :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie oglądałam żadnego z tych filmów, ale mam Netflixa, więc na pewno któryś z nich wybiorę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę obejrzeć jeszcze pierwsze dwa, bo resztę widziałam. Najbardziej podobały mi się "Randki od święta". :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie widziałam żadnego z powyżej zaprezentowanych filmów, ale w tym okresie chętnie po nie sięgam :-) Moim ulubionym jest chyba Holiday :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chce zobaczyć ten film "Zamiana Księżniczek"!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zadnego z nich nie oglądalam. Randki na święta mam w planach obejrzeć w najbliższych dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oglądałam tylko 'zamiana na księżniczki', ale planuje obejrzeć wszystkie z twojej listy! :)

    Pozdrawiamy ❤
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nic z tutaj wymienionych jeszcze nie widziałam, ale od siebie polecę totalnie serial Home for Christmas na Netflixie;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prezenty z nieba i Święta na zamówienie już widziałam :) reszta przede mną! :)

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda ze nie mam Netflixa . Z drugiej strony dzięki temu nie siedzę tyle przez tv . Bo tak by było trudno

    OdpowiedzUsuń
  22. Na pewno coś z tych filmów obejrzę w święta. Póki co oglądamy serial świąteczny na Netflixie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie już oglądnęłam! Uwielbiam zamianę księżniczek!

    OdpowiedzUsuń
  24. musze jeszcze obejrzec zamiana z ksiezniczka 2 :D

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Tych nie znam, ale w czasie świątecznym bardzo lubię wracać do filmu "Holiday" :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię świąteczne filmy, na pewno coś i w tym sezonie obejrzę

    OdpowiedzUsuń
  27. Z przedstawionych przez Ciebie filmów, oglądałam tylko pierwszą część Zamiany z księżniczką, więc widzę, że będę miała co nadrabiać :D A ja co roku oglądam Holiday, bo jakoś mam sentyment do tego filmu ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ooo, ale się idealnie trafiło, bo akurat wczoraj z siostrą wykupiłyśmy Netflixa na miesiąc! Właśnie z myślą o tym, aby obejrzeć świąteczne produkcje na tej platformie (a filmy łączą ludzi, a przynajmniej u nas się to sprawdza :D) Powiem szczerze, że nie znam żadnej z tych produkcji, ale tytuł "Święta na zamówienie" mnie zainteresował :) Przekonam do niego siostrę! Dzięki za taki wpis, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie zapraszam co miesiąc w pierwszą środę/sobotę miesiąca po więcej poleceń :D
      nie ma za co, również pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  29. Oglądała jedynie Holidate ale średnio mi podpasował. Chętnie natomiast obejrzę film nr.1 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po prostu taki przyjemny, też się nim nie wiadomo jak nie zachwycałam, ale historia okej :D

      Usuń
  30. Nie oglądałam żadnego z tych filmów, ale ciekawi mnie "Zamiana z księżniczką". Co do innych świątecznych obrazów, lubię m.in. "W krzywym zwierciadle: Witaj Św. Mikołaju". Film ma już swoje lata, oglądałam go wiele razy, a ciągle bardzo dobrze bawię się podczas seansu ze świątecznymi perypetiami rodzinki Griswoldów.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja lubię Listy do M i To właśnie miłość. Może w tym roku obejrzę też Holiday. Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt ;)!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś. Post przeczytany? Będzie mi niezmiernie miło, jeśli go skomentujesz. Możesz to zrobić również anonimowo. Jeśli regularnie tu zaglądasz, ucieszę się z Twojej obserwacji.
*modernizacja włączona po to, aby uniknąć spamu
* nie zostawiaj linków, jeśli będę chciała sama Cię znajdę ;)
* nie toleruję obs/obs
* staram się odwiedzić każdego czytelnika
* komentując, zgadzasz się na przetwarzanie danych.

Copyright © Don't understand , Blogger