5/27/2020 04:26:00 PM

Don't understand


Cześć.
Od razu zaznaczę, że Pola to nie jest moje prawdziwe imię, ale pewnie nazwę tak swoją córeczkę heh. (Nie, nie jestem w ciąży).
Przyszedł czas, żeby w końcu stworzyć swojego bloga, bo wydaje mi się, że ostatnio dużo rzeczy chodzi mi po głowie (?) i w sumie to fajnie by było z kimś się tym podzielić. Ten blog będzie o tematyce raczej luźnej, nie będę ograniczać się do kategoryzowania tego. Nie będę wybierać między lifestylem ani też nie będzie to na pewno nic modowego. Jeśli miałabym jednak opisać jednym słowem, co tu będzie się dziać, pewnie użyłabym do tego słowa ,krytyka'. Tak, lubię wszystko krytykować, niestety taka moja natura. Okej, coś bardziej o mnie? Nie będę upubliczniać tutaj mojego wizerunku, ponieważ nie widzę takiej potrzeby. Dla Was będę po prostu Polą. Dodam tylko, że jestem pełnoletnia. 
Co do nazwy mojego bloga - zgadzam się, jest dziwna, ale to tylko dlatego, że natknęłam się na pewną piosenkę i chodzi mi ciągle po głowie, plus może nie rozumiem pewnych rzeczy, ale będę starała się rozumieć.
I tak, będę pisała również w języku angielskim - tak dla poszerzenia zasięgów, no i po prostu lubię ten język i tak wiem, może być trochę błędów, nie znam go perfekcyjnie, ale właśnie do tego dążę.
//Pola
Hi.
First I wanna say that Pola isn't my real name but probablly I will call my daughter like that, huh.
(No, I'm not pregnant).
It's time to create my own blog cause I think I have a lot of stuff in my mind lately and it will be cool that I could share with this with you. This blog will be simple and I don't want limited myself to the one thing. I don't wanna choose with a lifestyle but I can say that it won't be a fashion blog. If I had to describe this blog with the one word, it would be 'criticism'. Yes, I love to criticize everything, unfortunetly it's my nature. Okay, do you wanna know something about me? I won't show you myself because I don't want to. I will be Pola for you. I can say I'm of age.
As to the name of my blog - I agree, it's weird but I can explain it. I've heard a song and I have it on my mind plus I don't understand some stuff but I have to.
And yes, I will write in English - for popularity and I like this language and yes, I know, I do mistakes cause I don't know perfect  English but I want to.
//Pola

2 komentarze:

  1. O yass, witaj w blogowej rodzince koleżanko, obserwuję i czekam na nowe posty!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś. Post przeczytany? Będzie mi niezmiernie miło, jeśli go skomentujesz. Możesz to zrobić również anonimowo. Jeśli regularnie tu zaglądasz, ucieszę się z Twojej obserwacji.
*modernizacja włączona po to, aby uniknąć spamu
* nie zostawiaj linków, jeśli będę chciała sama Cię znajdę ;)
* nie toleruję obs/obs
* staram się odwiedzić każdego czytelnika
* komentując, zgadzasz się na przetwarzanie danych.

Copyright © Don't understand , Blogger